logo
ArEn

نتایج جست و جو:

4

تعداد نتایج:

4

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

طراحی مدل اولویت بندی استراتژی‌های نوآوری خدمات مالی جهت افزایش مزیت رقابتی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ) پیشنهاده

کلیدواژه: استراتژی نوآوری خدمات مالی ؛ مزیت رقابتی

نویسندگان: رهبری، مسعود

ناشر: موسسه آموزش عالی شاهرود، گروه حسابداری

 در مباحث توسعه روستایی و کشاورزی یکی از را ه ‌ حل ‌ های رفع مشکل مالی کشاورزان ، ا عطای اعتبارات خرد است . این امر به ویژه پس از اینکه تصمیم ‌ گیران برنامه ‌ ریزی کشاورزی به نتایج منفی برنامه ‌ های اعتباری نظارت ‌ شده مستقیم پی ‌ بردند، بیشتر ملموس گردید. لذا شیوه پرداخت اعتبارات به کشاورزان از شکل... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

شاخص ترکیبی سرمایه مذهبی در استان های ایران و رتبه بندی آنهابا استفاده از الگوهای تصمیم گیری چند معیاره

کلیدواژه: AHP ؛ TOPSIS ؛ رتبه بندی ؛ سرمایه مذهبی ؛ شاخص های سرمایه مذهبی

نویسندگان: غفاری فرد، محمد ؛ خاشعی، محمدیوسف ؛ صفدری، رمضان ؛ علامه، محمد نسیم

ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی

مطالعات نظری انجام‌شده نشان می‌دهند که سرمایه مذهبی، مهم‌ترین سرمایه یک جامعه است. امروزه جوامع برای رشد و توسعه اقتصادی خود نیازمند تمرکز جدی بر سرمایه مذهبی هستند؛ زیرا سرمایه مذهبی که منشأ آن ایمان قلبی افراد است، باعث افزایش اعتماد در جامعه و کسب مطلوبیت بیشتر افراد از انجام توصیه‌های دینی می‌شو... ادامه

سال:1399

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان

کلیدواژه: بانک تجارت ؛ تبلیغات تلویزیونی ؛ حساب های قرض الحسنه ؛ سپرده های بانکی

نویسندگان: مهرانی، هرمز

ناشر: سومین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار

امروزه تاثیر تبلیغات تلویزیونی در بقا و رشد سازمان ها در محیط متلاطم و رقابتی در دنیای کنونی غیر قابل انکار می باشد. بنابراین عرصه بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا و با توجه به مدل مفهومی این پژوهش (مدل سلسله مراتب اثربخشی تبلیغات لاویج و استینر) که در برگیرنده سه مرحله شناختی، اح... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل